پارتیشن اداری

امروزه می توان شاهد پیشرفت عظیمی در طراحی و دکوراسیون بود. پارتیشن ها وسایلی هستند که برای تقسیم بندی و جداسازی محیط ها از آن استفاده می شود. به دلیل تنوع بسیاری که در نحوه استفاده از پارتیشن ها وجود دارد، مدل های مختلفی با ویژگی های خاص و منحصر به فردی از آن ساخته شده است. یکی از زمینه هایی که از پارتیشن بیشتر به کار برده می شود، استفاده از آن در برای تقسیم بندی محیط اداری است که به زیباسازی آن کمک بسیاری می کند. حال سوالی که برای اکثر افراد پیش می آید این است که چرا محیط های کاری نیاز به دکوراسیون زیبا دارند؟

برای جواب این سوال باید بیان کنیم که اکثر افراد حدود هفت الی هشت ساعت را در محیط اداره می گذارند و برای کارمندان هیچ چیز به اندازه محیطی که در آن کار می کنند اهمیت ندارد، از همین رو زیبا بودن محیط اهمیت بسیاری پیدا می کند. البته علاوه بر زیبایی دکوراسیون داخلی محیط اداره، عوامل مهم تری وجود دارند. در حقیقت پارتیشن اداری سریع ترین، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش ایجاد فضای کاری با بهره وری بیشتر است. پارتیشن اداری با نظم بخشیدن، بهینه سازی و ایجاد فضای خصوصی برای کارمندان بازدهی کارایی آن ها را افزایش می دهد. در ادامه مطلب درباره این پارتیشن کاربردی بیشتر توضیح می دهیم با ما همراه باشید.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری چیست

با تغییر شکل کارها، دیگر مثل گذشته نمی توان همه افراد را در اداره در یک محیط قرار داد و انتظار کار مفید و بهره وری بالا داشت، به همین دلیل نیاز است فضای اداره تقسیم بندی شود. از طرف دیگر ممکن است، محیط کاری شما اجاره ای باشد، قطعا صاحب ملک به شما اجازه ساخت دیوار و تغییر شکل را نمی دهد. حتی اگر ملک نیز برای خودتان باشد ساخت دیوار های آجری، زمان و هزینه اضافی دارد. بهترین راه برای تفکیک سازی محیط اداره، استفاده از پارتیشن اداری است. پارتیشن اداری برخلاف دیوار مانع از جریان نور نمی شود. در حقیقت هر اداره و شرکتی برای شیک، بروز بودن و افزایش راحتی کارکنان به پارتیشن نیاز دارد. برای آنکه بفهمید بهترین پارتیشن برای اداره شما چیست، بهتر است محیط اداره خود را از نظر موارد زیر بررسی کنید.

  • سبک دکوراسیون داخلی محیط کاری خود را بررسی کنید.
  • انتظارات خود را از داشتن یک پارتیشن اداری چون انتقال یا عدم انتقال صدا و ... بدانید.
  • نیاز اداره شما به چه شکلی از پارتیشن اداری است.

هنگامی که این موارد را بررسی کردید، در میان انواع پارتیشن اداری مشخص می کنید که بهترین پارتیشن برای اداره شما چیست. در ادامه مطلب شما را با انواع پارتیشن اداری آشنا می کنیم تا با دید بازتری بتوانید انتخاب کنید.

پارتیشن اداری چیست

انواع پارتیشن اداری و شرکتی

پارتیشن اداری و شرکتی از نظر ضخامت شیشه، ارتفاع و از لحاظ جنس در انواع مختلفی تولید می شوند. 

 انواع پارتیشن اداری و شرکتی از لحاظ جنس:
  • پارتیشن MDF: این پارتیشن اداری از چوب ام دی اف ساخته می شود، به نحوی که نمای ظاهری و فریم بندی آن از چوب است. 
  • پارتیشن شیشه و ام دی اف: این مدل پارتیشن اداری از ام دی اف به عنوان فریم و اسکلت بندی پارتیشن و از شیشه برای پر کردن قاب آن استفاده می شود. پارتیشن شیشه و ام دی اف این امکان را برای کارمندان فراهم می کند که به محیط بیرون از حریم خصوصی خود نیز مشرف باشند.

انواع پارتیشن اداری و شرکتی

  • پارتیشن ام دی اف با پروفیل آلومنیومی: این نوع پارتیشن اداری از فریم آلومینیوم برای قاب بندی پارتیشن استفاده می کند. ام دی اف نیز در این نوع پارتیشن برای پر کردن قاب به کار برده می شود. 
  • پارتیشن اداری شیشه ای: بهترین و مدرن ترین نوع پارتیشن اداری، پارتیشن شیشه ای است. نوع فریم این پارتیشن می تواند آلومینیوم باشد تا زیبایی بیشتری به فضا اداره شما ببخشد. این مدل از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و از شیشه تک جداره، دو جداره، مات، شفاف و ... برای ساخت آن استفاده می شود. این مدل پارتیشن اداری قابلیت عبور نور را دارند و جذاب ترین نوع پارتیشن اداری محسوب می شود.

انواع پارتیشن اداری و شرکتی

 انواع پارتیشن اداری از نظر ضخامت شیشه

پارتیشن اداری را از نظر ضخامت شیشه می توان به دو نوع پارتیشن تک جداره و دو جداره تقسیم کرد که هر یک از آن ها را به طور کامل توضیح می دهیم.

  • پارتیشن اداری شیشه ای دو جداره: پارتیشن اداری دو جداره مناسب ترین  تفکیک کننده فضای اداری برای عایق صوتی است. علاوه بر این امکان نصب پرده کرکره دار در این نوع پارتیشن شیشه ای اداری وجود دارد. شیشه هایی که در این نوع پارتیشن استفاده می شود، دارای ضخامت بالا و سکوریت است. یکی از مزایای پارتیشن اداری شیشه ای دو جداره عبور کابل شبکه و سیستم بین پنل ها است.
  • پارتیشن اداری شیشه ای تک جداره: پارتیشن شیشه ای تک جداره ظاهر ساده ای دارند و تنوع آن به نسبت پارتیشن دو جداره کمتر است. مزیت اصلی این نوع پارتیشن اداری قیمت آن است، اما به نسب مدل دو جداره عایق صوت کمی است.

پارتیشن های اداری می توانند به صورت ثابت یا متحرک تولید شوند، همچنین تمام پارتیشن های ذکر شده می توانند تا سقف یا به صورت نیمه طراحی  می شوند. ارتفاع استاندارد پارتیشن اداری به نوع آن و مدلی که مدنظر دارید، بستگی دارد. 

انواع پارتیشن اداری و شرکتی

انواع طرح پارتیشن اداری

طرح های پارتیشن اداری انواع مختلفی دارند که برخی از آن ها شامل:

  • طرح مدرن: ویژگی‌های این طرح شامل خطوط ساده، استفاده از مواد مینیمال و شیشه، ایجاد ظاهری مدرن و سازگار با فضای کار مدرن است.
  • طرح کلاسیک: ویژگی‌های طرح کلاسیک شامل استفاده از چوب با روکش سنتی، طراحی با جزئیات دقیق، ایجاد حس گرمی و سنتی در محیط اداری است.
  • طرح آکوستیک: ویژگی‌های این طرح شامل استفاده از مواد صوتی جذب کننده، کاهش نویز و صداهای اضافی در فضای اداری است.
  • طرح باز: در این طرح با استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون قاب، افزایش نور و ایجاد احساس فضای باز و بزرگتر ایجاد می شود.
  • طرح ادغام شده (مثل ترکیب چوب با شیشه): ویژگی‌های این طرح اداری موجب تنوع و هماهنگی با استفاده از ترکیب مواد مختلف در یک پارتیشن می شود.
  • طرح با دسته‌ها یا قطعات جداپذیر:  امکان تغییر شکل و طرح پارتیشن با جداکننده‌ها یا دسته‌ها، افزایش انعطاف‌پذیری در استفاده است.
  • طرح تخته سیاه: استفاده از تخته سیاه برای نوشتن یادداشت‌ها و افکت گرافیکی، ایجاد فضایی برای ارتباط و اشتراک اطلاعات.
  • پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون قاب:  انتقال نور به حداکثر، ظاهر مدرن و شیک، قابلیت شخصی‌سازی با چاپ نام و لوگو از ویژگی های این طرح است.
  • پارتیشن‌های چوبی:  پارتیشن‌های ساخته شده از چوب با ظاهر سنتی است که هماهنگ با هر نوع دفتر کار، ایجاد حس طبیعی و گرم، عایق صوتی موثری است.
  • پارتیشن‌های آلومینیومی:  بادوام، قابل پوشش با رنگ پودری، طراحی ساده و مینیمال، هماهنگ با دکوراسیون مدرن است.

این گزینه‌ها به تناسب نیازها و سلیقه‌های شما در طراحی فضای اداری متناسب با اهداف کسب و کارتان انتخاب می‌شوند.

نمونه پارتیشن اداری

برای سفارش پارتیشن اداری مشاهده نمونه هایی از آن به انتخاب درست و بهتر شما کمک خواهد کرد. شما با مشاهده نمونه هایی از این پارتیشن متناسب با سلیقه و فضا مد نظر خود می توانید بهترین دکوراسیون را داشته باشید. برای انتخاب نیز می توانید با مشاوران شهر پارتیشن در ارتباط باشید. نمونه های پارتیشن اداری که قرار داده ایم را مشاهده کنید و سپس مدل مد نظر خود را انتخاب کنید.

نمونه پارتیشن اداری

نمونه پارتیشن اداری

نمونه پارتیشن اداری

نمونه پارتیشن اداری

طراحی و اجرای پارتیشن اداری

طراحی و اجرای پارتیشن اداری باید طبق اصول انجام شود. در واقع هنگام طراحی پارتیشن اداری باید همه جوانب را در نظر گرفت و این کار باید توسط فردی انجام شود که مهارت و تخصص زیادی در این زمینه داشته باشد. در طراحی پارتیشن اداری می توان برای زیبایی از رنگ هایی متناسب با مبلمان اداری استفاده کرد. طراحی پارتیشن اداری باید متناسب با هر فضا عملکرد خاصی داشته باشد، به عنوان مثال اگر در فضا تمرکز و سکوت مهم است، باید پارتیشن اداری به گونه ای طراحی شود که عایق صوت باشد. علاوه بر این باید اتلاف انرژی نیز در این مکان ها مورد بررسی قرار بگیرد و از آن جلوگیری شود. پارتیشن اداری نباید باعث کوچک شدن فضا شود، همچنین در طراحی و اجرای پارتیشن اداری ارتفاع آن باید در نظر گرفته شود. اگر می خواهید پارتیشن تا سقف امتداد داشته باشد، باید مواردی چون سرمایش و گرمایش فضا را در نظر بگیرید. توجه به تمام این نکات و اجرای آن ها نیازمند مهارت و تخصص است. تیم متخصص شهر پارتیشن تمام این موارد را در نظر می گیرند تا به بهترین شکل پارتیشن اداری را برای شما طراحی و اجرا کنند.

طراحی و اجرای پارتیشن اداری

چرا به پارتیشن نیاز داریم؟

با توجه به این که امروزه افراد به سمت چیدمان مدرن و مینیمال می روند و سازمان ها و اداره ها توسعه یافتند، استفاده از پارتیشن اداری بیشتر از قبل مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع برای این که بدانید چرا به پارتیشن اداری نیاز دارید شما را با مزایای منحصر به فرد آن آشنا می کنیم که عبارت اند از:

  •  هزینه مقرون به صرفه
  • تاثیرات مثبت در محیط کاری
  • نگهداری آسان
  • مستحکم و با دوام
  • عایق خوب صدا
  • خلق نمای مدرن و جدید
  • ایجاد فضای دلخواه
  • روشنایی بیشتر
  •  تنوع در طراحی و ساخت
  • کمک به داشتن اتاق جلسه جدا
  • کاهش حواس پرتی کارکنان
  • مدیریت آسان

حال که با مزایای پارتیشن شیشه ای در اداره آشنا شدید، بهتر می توانید درک کنید که وجود پارتیشن شیشه ای در اداره چقدر اهمیت دارد. نصب و اجرای پارتیشن اداری خود را به ما بسپارید و از تفکیک سازی مدرن اداره خود لذت ببرید.

چرا به پارتیشن نیاز داریم؟

 پارتیشن کف تا سقف

 پارتیشن اداری با ارتفاع کف تا سقف یک رویکرد مقرون به صرفه برای تفکیک سازی فضا و زیاد کردن اتاق های جدید در محل شما ارائه می دهد. این پارتیشن جایگزین خوبی برای ساخت و ساز های سنتی است. برخلاف سایر تفکیک کننده فضا که روز های زیادی برای اجرا و نصب آن طول می کشد، نصب این پارتیشن اداری مدرن زمان کمی می برد و به شما این امکان را می دهد که از تمام فضا نهایت استفاده را بکنید. به این نوع پارتیشن، پارتیشن تمام قد نیز گفته می شود. ماده اولیه رایج برای تولید پارتیشن کف تا سقف، فلز است. شهر پارتیشن بهترین و سریع ترین اجرا کننده پارتیشن اداری است. تیم متخصص شهر پارتیشن با ایده های جذاب و هوش فوق العاده و تخصصی که دارند، پارتیشن اداری مدنظر شما را متناسب با فضا اداری شما طراحی و اجرا می کنند. با شهر پارتیشن بهترین ها را تجربه کنید.

 پارتیشن کف تا سقف 

 پارتیشن کف تا سقف

 پارتیشن کف تا سقف

 پارتیشن کف تا سقف

 پارتیشن کف تا سقف

 پارتیشن کف تا سقف

انجام پارتیشن اداری + اجرای پارتیشن اداری با بهترین قیمت و نمونه کار

اگر به دنبال این هستید که محیط اداره یا دفتر کار خود را به گونه‌ای طراحی کنید که هر شخصی را تحت تاثیر قرار دهد، پارتیشن های شیشه ای بهترین گزینه خواهد بود. امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه اجرای پارتیشن اداری به وجود آمده است، قادر هستید که دکوراسیون داخلی دفتر کار و اداره را به زیباترین شکل ممکن تغییر دهید. معمولا با توجه به کاربرد مکان های مختلف، برای طراحی دکوراسیون آن اقدام می شود. استفاده از پارتیشن اداری کمک می کند تا بتوانید تاثیری مثبت در مراجعه کنندگان ایجاد نمایید. علاوه بر این بخش زیادی از اداره ها به منظور افزایش بهره وری کارمندان ترجیح می دهند روی به طراحی پارتیشن با استفاده از شیشه های دوجداره بیاورند. انجام این کار کمک می‌کند که بتوانید محیطی مدرن با مزایای مختلف ایجاد نمایید. برای اجرای پارتیشن اداری می توانید نمونه کارهای مختلف موجود در شهر پارتیشن را مورد بررسی قرار دهید. پارتیشن به عنوان یک جدا کننده می تواند به صورت موقت یا دائم در محل مورد نظر نصب شود. پارتیشن های اداری با نصب اصولی و استاندارد می توانند برای تغییر دکوراسیون به بهترین شکل تاثیر خود را نشان دهند. انواع پارتیشن شیشه ای متحرک، رنگی و ساده برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن کشویی شیشه ای و کانکس شیشه ای وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت اجرای پارتیشن شیشه ای اداری و نصب آن ها و همچنین برای اطلاع از قیمت پارتیشن اداری شیشه ای می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

انجام پارتیشن اداری + اجرای پارتیشن اداری با بهترین قیمت و نمونه کار


انجام پارتیشن اداری

مجموعه های متخصص در زمینه اجرای پارتیشن اداری امروزه مدل های مختلفی از این سازه را می توانند در محیط های مختلف نصب کنند. پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن های اداری دوجداره با توجه به نیاز مشتری اجرا خواهد شد. اگر به دنبال اجرای پارتیشن تک جداره هستید باید بدانید که قیمت مناسب و کاربرد مختلفی خواهند داشت. برای اجرای این پارتیشن می توان از جنس های مختلفی در کنار شیشه استفاده کرد. بهره گیری از متریال MDF و آلومینیوم کمک می‌کند تا سازه ای منحصر به فرد و زیبا را برای محیط های مختلف بتوانید اجرا کنید. در کنار این موارد، پارتیشن اداری دوجداره با استفاده از متریال و یراق آلات با کیفیت می تواند در مقابل جداسازهای سنتی، گزینه ای ایده آل باشد. امروزه در بسیاری از اداره ها و دفاتر کار مشاهده می‌کنیم که پارتیشن های دوجداره با استفاده از شیشه محیطی زیبا و کاربردی ایجاد کرده اند. ضخامت بالای پارتیشن دوجداره شما را یاری می کند که در مقابل ورود و خروج صدا و انرژی بتوانید به خوبی از کاربردهای آن بهره بگیرید. برای اجرای پارتیشن اداری نکات مختلفی مد نظر قرار خواهد گرفت.

 انجام پارتیشن اداری


مراحل اجرای پارتیشن اداری

با بررسی انواع پارتیشن های اداری در مجموعه شهرپارتیشن می توانید سفارش خود را ارائه دهید. مجموعه ما پس از دریافت سفارش با مراجعه به محل مورد نظر، اقدام به انجام محاسبات می کند. اندازه گیری دقیق و برش شیشه و با استفاده از نرم افزارهای دقیق کمک می کند که در نصب پارتیشن بتوانیم کیفیت بالای کار خود را نشان دهیم، علاوه بر این مجموعه ما تلاش می کند که در اجرای پارتیشن اداری از با کیفیت ترین متریال شما را بهره مند نماید. با بازدید اولیه و دریافت اطلاعات مورد نیاز می توانید سفارش خود را برای نوع طراحی پارتیشن به مجموعه ما ارائه دهید. با گذشت از این مرحله و تایید رنگ و طرح انتخاب شده توسط کارفرما، به دنبال برشکاری دقیق شیشه خواهیم پرداخت. در گام بعدی برای طی کردن مراحل اجرای پارتیشن اداری باید سایز نهایی چک و بررسی شود. ما با کنترل متراژ محیط مورد نظر به خوبی ابعاد دیوارها، ستون ها، قرنیزها ... را به دست خواهیم آورد. کارشناسان ما به منظور افزایش دقت در اجرای پارتیشن، نقشه مورد نظر را در ابعاد واقعی ترسیم می کنند. پس از آن با ساخت پارتیشن به محل مورد نظر خواهیم آمد. در مرحله نصب پارتیشن اداری با بهره گیری از متخصصین این حوزه به شما اطمینان می دهیم که کیفیت نهایی را به بهترین شکل مشاهده خواهید کرد. در واقع نصب پارتیشن اداری کار هر کسی نیست، به همین علت ما با استفاده از نصاب های ماهر، سازه را در نهایت کیفیت تحویل مشتری می دهیم.

 مراحل اجرای پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری ساده

وقتی از پارتیشن اداری ساده صحبت می‌کنیم، به معنای استفاده از طراحی و مواد ساده و بدون اضافات خاص است. این نوع پارتیشن‌ها معمولا با طراحی‌ها و سبک‌های ساده‌تر و استاندارد عرضه می‌شوند. آن ها ممکن است بدون امکانات خاص مثل امکانات آکوستیک یا انعطاف‌پذیری بیشتر باشند. این نوع پارتیشن‌ها معمولا به دلیل هزینه کمتر، برای فضاهایی با بودجه محدود یا نیاز به راحتی در اجرا انتخاب می‌شوند.  به عبارت دیگر، پارتیشن اداری ساده یک گزینه مقرون به صرفه و کارآمد است که بر اساس نیازهای اساسی و محدود فضاها به کار می‌رود و به طور کلی قیمت این نوع پارتیشن اداری بر اساس موارد زیر به دست می آید.

  • اندازه و ابعاد: ابتدا، ابعاد و اندازه مورد نظر برای پارتیشن را مشخص کنید. هرچه ابعاد بزرگتر باشند، معمولا قیمت نیز بیشتر می‌شود.
  • نوع مواد: نوع مواد مورد استفاده در ساخت پارتیشن نقش مهمی در قیمت دارد. مواد متنوعی از جمله چوب، شیشه، فلز و... استفاده شود، هر کدام قیمت متفاوتی دارند.
  • طراحی و سبک: طراحی و سبک پارتیشن نیز تاثیر بزرگی در قیمت دارد. پارتیشن‌های با طراحی مدرن و خاص معمولا گران‌تر هستند.
  • اضافات و ویژگی‌های خاص: اگر پارتیشن دارای ویژگی‌های خاصی مانند امکانات صوتی (آکوستیک)، امکانات جابه‌جایی، یا قابلیت شخصی‌سازی باشد، قیمت آن افزایش می‌یابد.
  • نصب و اجرا: هزینه نصب و اجرا نیز جزو قیمت پارتیشن محسوب می‌شود. نیاز به نیروی کار ماهر و تجهیزات خاص می‌تواند هزینه را افزایش دهد.
  • تعداد و حجم سفارش: مقدار تعداد پارتیشن‌های سفارشی نیز تاثیر گذار بر قیمت است. با افزایش تعداد، هزینه هر واحد کاهش می‌یابد.

نمونه پارتیشن اداری


شهرپارتیشن بهترین قیمت تولید پارتیشن شیشه ای اداری

برای اعلام قیمت پارتیشن شیشه ای اداری مولفه های مختلفی در نظر گرفته می شود. با توجه به این‌که برای اجرای پارتیشن شیشه ای از انواع شیشه های سکوریت می‌توان بهره برد، نوع شیشه ای که انتخاب می‌کنید در اعلام قیمت پارتیشن، اثرگذار خواهد بود. قیمت هر متر مربع شیشه و ابعاد محیط از جمله مهم‌ترین موارد برای اعلام قیمت پارتیشن اداری هستند، علاوه بر این نوع نصب و استفاده از سایر یراق آلات نیز می‌توانند در اعلام قیمت نهایی تاثیر گذار باشند. اطمینان داشته باشید مجموعه شهرپارتیشن به عنوان مرکز تخصصی و مجرب نصب پارتیشن اداری اصفهان، بالاترین کیفیت و بهترین قیمت گذاری را در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه شهرپارتیشن ارتباط برقرار کنید.

انواع پارتیشن اداری و راهنمای خرید پارتیشن

پارتیشن های اداری سازه هایی از یک قاب چوبی و آلومینیومی هستند که می‌توانند برای زیباسازی و ایجاد حریم خصوصی در اداره و دفتر کار مورد استفاده قرار گیرند. امروزه انواع پارتیشن اداری و تجاری به صورت تک جداره و دوجداره با متریال مختلف در بازار عرضه می شود. پارتیشن اداری ام دی اف و پارتیشن اداری آلومینیومی، هر کدام به واسطه مزایایی که دارند، می توانند پاسخگوی بخشی از نیازهای مدیران و صاحبان کسب و کارها باشند. علاوه بر این در کنار موارد بیان شده، پارتیشن اداری شیشه ای یکی از محبوب ترین گزینه ها است. به طور کل برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک و انواع پارتیشن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

بخش زیادی از افراد همواره ترجیح می‌دهند که دفتر کار و محیط اداره را شیک و کاربردی کنند. به همین علت برای مدیریت فضا به دنبال بهره‌گیری از سازه های استاندارد هستند. با بررسی راهنمای خرید پارتیشن اداری متوجه می شویم که بهره گیری از این جداساز و فضاسازی می تواند بسیار کاربردی باشد. پارتیشن اداری عایق صوتی و حرارتی بی نظیری است. به همین علت در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد به خوبی می تواند برای جلوگیری از ورود صدا به محیط و همچنین هدررفت انرژی، کاربردهای خود را نشان دهد. برای خرید پارتیشن اداری می توانید محصولات مختلفی را در نظر بگیرید. با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در این خصوص به شما ارائه دهیم. شهر پارتیشن بهترین مرکز فروش و اجرای پارتیشن اداری اصفهان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شهر پارتیشن در ارتباط باشید. همچنین می توانید انواع شیشه مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ای را می توانید در شهرپارتیشن بیابید. انواع شیشه مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ای و مزایای نصب پارتیشن شیشه ای را در سایت شهر پارتیشن بیابید.

انواع پارتیشن بندی

هنگامی که به بررسی مهمترین کاربرد پارتیشن ها می پردازیم، به این نکته برخورد خواهیم کرد که این محصول برای تقسیم بندی فضای اداره و خانه ها گزینه ای ایده آل محسوب می شود. انواع روش ها برای پارتیشن بندی با متریال مختلف می توانند مورد استفاده قرار گیرند. قیمت پارتیشن نیز با توجه به متریالی که مورد استفاده قرار می گیرد، متفاوت است. با بررسی پارتیشن ها بر اساس کاربرد متوجه می‌شویم که انواع مختلف آن برای پارتیشن خانگی و پارتیشن اداری می توانند ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند. اگر به دنبال پارتیشن بندی منزل هستید باید شرایط مختلفی نسبت به پارتیشن بندی اداری را در نظر بگیرید. در کنار این موارد بر اساس سطح دید می توان انواع پارتیشن بندی را به دسته های مختلفی تقسیم کرد. گاهی اوقات برای حفظ حریم خصوصی افراد، مدیران شرکت ها و اداره ها ترجیح می دهند از پارتیشن شیشه ای سندبلاست استفاده کنند. این نوع شیشه به خوبی و بدون داشتن دید از بیرون فضاها را جداسازی می کند.

انواع پارتیشن بندی

نوع دیگری از انواع پارتیشن بندی بر اساس سطح دید، پارتیشن های شفاف است. پارتیشن ها را بر اساس متریال به کار رفته نیز می توان به دسته های مختلفی تقسیم کرد. بسته به نیاز خود و فضایی که قصد پارتیشن بندی آن را دارید، می توانید از پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن شیشه ای و پارتیشن ام دی اف استفاده کنید. بر اساس قیمت پارتیشن نیز می توانید انتخاب خود را انجام دهید. پارتیشن شیشه ای قیمت مناسب تری نسبت به پارتیشن های دیگر دارد. شما می توانید پارتیشن شیشه ای را به تیم متخصص شهر پارتیشن سفارش دهید. 

انواع پارتیشن اداری

هنگامی که صحبت از پارتیشن بندی می شود، بدون تردید نخستین محیطی که به ذهن می رسد، اداره ها و دفاتر کار است. بدون تردید با توجه به نوع فعالیتی که در محیط کار و اداره انجام می دهید باید برای خرید پارتیشن اقدام نمایید. در واقع برای تفکیک فضا یکی از بهترین گزینه ها در محیط های اداری پارتیشن ها هستند. این سیستم های جداکننده می توانند برای قسمت های مختلف و به منظور تقسیم بندی فضا مورد استفاده قرار گیرند. با بهره گیری از پارتیشن اداری می‌توانید محیطی مرتب ایجاد نمایید. اتاق های کاذب را برای کارمندان به منظور حفظ تمرکز و آرامش حین کار، با نصب پارتیشن اداری می توانید ایجاد نمایید. انواع مختلف پارتیشن را با ابعاد گوناگون و بسته به نیاز خود در اندازه های خاص می توانید سفارش دهید.

انواع پارتیشن اداری

انواع پارتیشن اداری را می توانید علاوه بر متریالی که به کار می رود، بر اساس نوع پارتیشن نیز انتخاب کنید. به عنوان مثال پارتیشن اداری تک جداره با توجه به وزن بسیار سبکی که دارد، به راحتی قابلیت جابجایی را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این پارتیشن اداری دوجداره نیز به واسطه کیفیت و مقاومت بسیار بالا به منظور جلوگیری از انتقال صدا در محیط های خاص به کار گرفته می شود.

از مهمترین مزایای استفاده از پارتیشن اداری می توان به عایق صدا و حرارت بودن آنها اشاره نمود. پارتیشن اداری را متناسب با هر فضا با طرح و رنگبندی مختلف می توانید سفارش دهید. برای انتخاب و خرید پارتیشن اداری سعی کنید چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید. خرید پارتیشن اداری بر اساس عایق صوتی و همچنین بر اساس دکوراسیون محیط، از جمله مهم ترین مواردی است که در این زمینه باید مد نظر قرار گیرد.

پارتیشن اداری ام دی اف

همانگونه که از نام پارتیشن اداری ام دی اف پیداست، متریال به کار رفته در این پارتیشن ام دی اف است. از میان انواع پارتیشن های اداری، نصب پارتیشن mdf می تواند ارزان تر باشد. این روزها انواع روکش ها را در رنگ های مختلف می توانید برای پارتیشن mdf انتخاب کنید. اگر به دنبال ایجاد فضا در اداره ها و دفاتر کاری هستید و قصد دارید یک جداساز شیک و لوکس انتخاب کنید، توصیه ما به شما بررسی پارتیشن mdf است. کاربردهای مختلف پارتیشن اداری ام دی اف موجب شده است که بخش زیادی از مدیران کسب و کارها به دنبال نصب آن باشند.

پارتیشن اداری ام دی اف

بر اساس نوع ساخت پارتیشن اداری ام دی اف می توانید برای تفکیک گروهی کارمندان و همچنین ایجاد حریم خصوصی، از این نوع پارتیشن استفاده کنید. پارتیشن اداری ام دی اف برای حفظ تمرکز و ایجاد فضای شخصی در بین کارمندان نیز بسیار مناسب است. این نوع پارتیشن را در طرح بندی بسیار جذاب می توانید برای زیباسازی محیط کاری خود انتخاب کنید.

انواع مختلف پارتیشن ام دی اف اداری را با استانداردهای خاص و با بهره گیری از شیشه های تک جداره و دوجداره می توانید خریداری کنید. فراموش نکنید که نصب پارتیشن اداری ام دی اف باید با دقت و حساسیت بالایی صورت بگیرد. پارتیشن اداری ام دی اف علاوه بر محیط و دفاتر کاری می تواند برای نصب در آرایشگاه، رستوران، نمایشگاه و همچنین تالارها به خوبی کاربرد خود را نشان دهد.

پارتیشن اداری آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی را می توانید در دو شکل تک جداره و دوجداره انتخاب کنید. پارتیشن های آلومینیومی با طراحی خاصی که دارند، می توانند برای ایجاد فضا در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. برای ساخت این پارتیشن از فریم آلومینیومی استفاده می شود. این نوع پارتیشن برای محیط هایی که رفت و آمد در آنها زیاد است، گزینه ای کاربردی محسوب می شود. فراموش نکنید ترکیب کردن پارتیشن اداری آلومینیومی با شیشه سکوریت ساده و یا ام دی اف، زیبایی خاصی به محیط می دهد.

پارتیشن اداری آلومینیومی

با بررسی قیمت پارتیشن اداری آلومینیومی متوجه می شویم که به واسطه به کارگیری متریال آلومینیوم، این پارتیشن نسبت به سایر گزینه ها قیمت بالاتری دارد. استحکام فوق العاده پارتیشن اداری آلومینیومی موجب شده است که در سازمان ها و ادارات به عنوان پرطرفدارترین و محبوب ترین پارتیشن مورد استفاده قرار گیرد. فراموش نکنید در عین استحکام بسیار بالایی که پارتیشن های اداری آلومینیومی دارند، وزن آنها نیز بسیار سبک است. پارتیشن اداری آلومینیومی را می‌توانید در دو مدل تک جداره و دوجداره انتخاب کنید. بر اساس طرح و متراژ محیط مورد نظر، قیمت پارتیشن اداری آلومینیومی تعیین می شود. علاوه بر این در قیمت پارتیشن اداری آلومینیومی، کیفیت پروفیل و همچنین کیفیت شیشه های مصرفی نیز تاثیرگذار است.

پارتیشن اداری شیشه ای

اگر به دنبال بهترین راه فضاسازی در محیط اداری هستید، بدون تردید باید به سراغ پارتیشن شیشه ای بروید. پارتیشن شیشه ای به واسطه کیفیت بسیار بالا و طراحی خاصی که دارد، امروزه به شکل قابل توجهی محبوب شده است. پارتیشن های شیشه ای با ویژگی های خاص و کارایی مختلفی که دارند، می‌توانند برای ایجاد حریم خصوصی در اداره ها نصب شوند.

با توجه به اینکه حفظ حریم خصوصی کارمندان اهمیت بالایی دارد، با نصب پارتیشن شیشه ای و استفاده از شیشه سکوریت قادر هستید که محیط اداره را به بهترین شکل فضا سازی کنید. پارتیشن های شیشه ای عایق مناسب صوتی هستند. محیط‌ های شلوغ اداری باید به گونه ای طراحی شوند که کارمند بدون استرس بتواند وظایف خود را انجام دهد. این روزها انواع پارتیشن های شیشه ای تک جداره و دوجداره به فروش می رسند. علاوه بر این پارتیشن شیشه ای رنگی نیز با توجه به زیبایی خاصی که به محیط اداره می دهند، به شکل قابل توجهی پر فروش شده اند.

پارتیشن اداری شیشه ای

مراکز تخصصی که فعالیت خود را در زمینه فروش پارتیشن شیشه ای انجام می دهند، قادر هستند انواع پارتیشن شیشه ای مات، نیمه مات و شفاف را در محیط اداره نصب کنند. ما در مجموعه شهر پارتیشن این امکان را به شما می دهیم که انواع پارتیشن شیشه ای اداری طرح دار را با رنگ ها و طرح های متنوع و با بهترین قیمت تهیه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع پارتیشن اداری و قیمت انواع پارتیشن می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. مجموعه شهر پارتیشن به واسطه تخصص و تجربه ای که در این زمینه دارد، بالاترین سطح کیفی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

 

 

درخواست مشاوره و کارشناسی رایگان
برای مشاوره، بازدید و دریافت نقشه سه بعدی رایگان از پارتیشن بندی فضای خود، در کمتر از یک روز کاری، فرم زیر را تکمیل کنید.
ورودی نامعتبر

ورودی نامعتبر

ورودی نامعتبر

سوالات متداول پارتیشن اداری

پارتیشن اداری از چه لحاظی می تواند به صرفه باشد؟

پارتیشن اداری از لحاظ قیمت، استقامت، زیبایی، قابلیت جا‌به‌جایی، وزن کم و... بسیار مناسب و به صرفه است.

هزینه پارتیشن اداری به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه پارتیشن بندی اداری به تعداد جداره، جنس و کیفیت پروفیل، کیفیت یراق آلات، جنس شیشه، نوع درب و عوامل بسیار دیگری بستگی دارد.