یکشنبه 29 ارديبهشت 1403
درب شیشه ای تلسکوپی

درب شیشه ای تلسکوپی بیشتر مناسب مکان های پر رفت و آمد است. به عنوان مثال اماکن بزرگ تجاری و اماکن عمومی که همزمان جمعیت زیادی از داخل درب ورودی آن ها عبور می کند گزینه مناسبی برای نصب درب تلسکوپی هستند. درب شیشه ای تلسکوپی هم قابلیت بازشو دو طرفه، و هم قابلیت باز شو یک طرفه را دارد و می تواند همزمان 6 متر فضای مفید افقی و سه متر فضای مفید عمودی را برای رفت و آمد آزاد کند. البته این نوع درب ها برای نمایشگاه های مختلف از جمله نمایشگاه مبلمان نیز بسیار عالی و کاربردی هستند. زیرا در بسیاری از مواقع نیاز به فضای زیادی برای ورود و خروج مبلمان و سرویس های چوبی بزرگ در این اماکن وجود دارد. ما در ادامه این مقاله بیشتر در مورد درب شیشه ای تلسکوپی و کاربرد آن توضیح خواهیم داد. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با پارتیشن های شیشه ای همچون پروفیل پارتیشن شیشه ای و همچنین جهت اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای شیراز و دیگر شهرها می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

درب شیشه ای تلسکوپی

درب شیشه ای تلسکوپی چیست؟

در مکان هایی که عرض ورودی آن ها به نسبت کم است، درب های تلسکوپی بهترین گزینه به شمار می آیند. زیرا به صورت دو طرفه و ریلی باز می شوند و متراژ زیادی را برای رفت و آمد جمعیت ایجاد می کنند. درب شیشه ای تلسکوپی برای فضاهایی که عرض کمی دارند مناسب است. این درب ها به صورت هوشمند طراحی شده اند و سیستم ضد برخورد دارند و همین مسئله باعث افزایش امنیت و ایمنی این درب ها می شود. درب شیشه ای تلسکوپی در جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار موثر عمل می ‌کند و علاوه بر آن در برابر ورود صدا و گرد و غبار نیز عایق بسیار خوبی است. علاوه بر آن به دلیل دارا بودن چرخ های پلیمری حین حرکت هیچگونه سروصدایی ایجاد نمی کند و حرکتی کاملا آرام و روان دارد. امکان تنظیم وضعیت اتوماتیک، تنظیم وضعیت یا حالت دائم باز، تنظیم حالت دائم بسته، تنظیم حالت نیمه باز و همچنین تنظیم حالت ورود یا خروج ممنوع از جمله آپشن های درب شیشه ای تلسکوپی است. علاوه بر آن درب تلسکوپی دارای سیستم هوشمند ضد برخورد نیز بوده و جلوی برخورد افراد با درب ها را می گیرد. عملکرد درب تلسکوپی همچون درب های خطی است، اما تفاوتی که این نوع درب با انواع درب خطی دارد این است که، چهار لنگه از درب عملیات باز شدن را به طور همزمان انجام می دهند. به عبارتی دولنگه سمت چپ و دولنگه سمت راست به ترتیب روی هم سوار می شوند و سپس در ریل نهایی فرو می ‌روند. بدین ترتیب فضای زیادی را برای عبور و مرور افراد ایجاد می ‌کند. باز شدن و سوار شدن لنگه ها بر روی یکدیگر باعث شده است تا این درب ها به درب تلسکوپی نامگذاری شوند.

درب شیشه ای تلسکوپی چیست

کاربرد درب شیشه ای تلسکوپی چیست؟

همانطور که قبلا هم گفته ایم درب های تلسکوپی برای مکان های پر رفت و آمد کاملا مناسب هستند. به عنوان مثال مکان های تجاری و عمومی بزرگی که به طور همزمان جمعیت زیادی از آن ها عبور می ‌کنند کاندید استفاده از این نوع درب هستند. درب های شیشه ای تلسکوپی به دو صورت طراحی و تولید می شوند که شامل درب های دو طرفه و درب های یک طرفه هستند. مشتری بنا به سلیقه و نیاز خود می تواند نوع درب را انتخاب کند. البته تجربیات نشان داده است که درب های تلسکوپی دو طرفه بیشتر مورد استقبال و رضایت مشتری قرار گرفته اند. زیرا در مدت زمان کوتاهی از دو طرف باز می شوند و فضای خالی زیادی را برای عبور و مرور افراد ایجاد می کنند. در صورتی که درب های یک طرفه مدت زمان بیشتری را برای باز شدن طلب می کنند. اگرچه که این مدت زمان بسیار محدود است، اما در هر صورت سرعت عمل درب های دو طرفه بیشتر است. اگر شما نیز قصد خرید این محصول را دارید می توانید از طریق لینک های ارتباطی موجود در این وبسایت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا در این مورد شما را بیشتر راهنمایی کنند. البته این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که خرید درب های تلسکوپی برای اماکن معمولی که جمعیت زیادی از آن ها عبور نمی کند لازم و ضروری نیست. بنابراین در صورتی که قصد دارید برای یک مکان پرجمعیت که روزانه حجم زیادی از افراد را از خود عبور میدهد درب خریداری کنید بهترین گزینه برای شما درب تلسکوپی خواهد بود.

نوشتن دیدگاه