دوشنبه 28 ارديبهشت 1403
درب شیشه‌‌ای پارکینگ

درب‌های شیشه‌‌ای در انواع مختلف تولید و توسط شرکت‌های مختلف ارائه می‌شوند. اینکه کدام شرکت و کدام نوع درب را انتخاب کنید، کاملاً به شما وابسته است. اگر شما هم به دنبال بهترین و خوش قیمت‌ترین هستید، توصیه ما این است که این مقاله را تا انتها دنبال کنید. شهرپارتیشن منبع معتبر و رسمی انواع درب شیشه ای پارکینگ است. برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با انواع پارتیشن شیشه‌ای می توانید به سایت شهرپارتیشن مراجعه کنید. 

انواع درب شیشه‌‌ای پارکینگ

استفاده از شیشه برای تولید درب محدود به پارکینگ نیست. با این حال پارکینگ یکی از قسمت‌های خانه با طراحی خاص است که نیاز به درب‌های خاص دارد. شاید طراحی ظاهر پارکینگ برای شما اهمیت نداشته باشد، اما پارکینگ اولین قسمتی است که مشتریان و میهمانان شما از آن عبور می‌کنند. دید اولیه آن‌ها از بسیاری از جهات از طراحی پارکینگ شما سرچشمه می‌گیرد.

انواع درب شیشه‌‌ای پارکینگ

در یک دسته بندی کلی، درب‌های شیشه‌‌ای به دو دسته اتوماتیک و دستی تقسیم بندی می‌شوند. درب‌های دستی قدیمی‌تر بوده و امروز کمتر استفاده می‌شوند. این در حالی است که درب شیشه‌‌ای اتوماتیک پارکینگ طراحی به روز‌تری دارد. استفاده از این درب‌های شیشه‌‌ای هر روز بیشتر می‌شود.

درب‌های اتوماتیک را از جهات مختلف دسته بندی می‌شوند. در ادامه این مقاله یک دسته بندی که براساس کاربرد و ساختار آن‌ها صورت گرفته است را مورد برسی قرار می‌دهیم:

1. درب اتوماتیک شیشه‌‌ای کشویی یا ریلی یا اسلایدینگ

2. درب اتوماتیک شیشه‌‌ای لولایی یا سوئینگ

3. درب توماتیک شیشه‌‌ای گرد یا منحنی یا قوسی

4. درب اتوماتیک شیشه‌‌ای تلسکوپی

5. درب اتوماتیک شیشه‌‌ای گردان یا چرخشی یا ریوالوینگ

6. درب اتوماتیک شیشه‌‌ای تاشو یا فولدینگ یا اتوبوسی

7. درب اتوماتیک شیشه‌‌ای مثلثی یا زاویه دار

هر کدام از این درب‌ها براساس اینکه در کجا مورد استفاده قرار می‌گیرند انتخاب می‌شوند. رستوران‌ها، فرودگاه‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌ها و… از جمله مکان‌هایی هستند که از درب‌های شیشه‌‌ای اتوماتیک استفاده می‌کنند. هندریل درواقع میله افقی است که اغلب به صورت شیب دار نصب شده است و رفت و آمد از پله ها را راحت تر می کند. اطلاعات بیشتر درباره هندریل را در شهرپارتیشن بخوانید.

انواع درب شیشه‌‌ای پارکینگ

درب‌های شیشه‌‌ای مزایای بسیاری دارند که تنها یکی از آن‌ها، کاهش آلودگی‌های صوتی است که ماشین‌ها از خود بروز می‌دهند. از سوی دیگر این درب‌ها از امنیت بالایی برخوردار هستند. یکی از مهم‌ترین نکات در خرید انواع درب شیشه‌‌ای اتوماتیک، نوع شیشه است. هرچه نوع شیشه محکم‌تر باشد، امنیت پارکینگ شما بیشتر خواهد بود.

قیمت درب شیشه‌‌ای پارکینگ براساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. اپراتور، نوع شیشه، فریم درب، شاسی کشی، کتیبه شیشه و لوازم جانبی تنها تعدادی از عواملی هستند که روی قیمت درب شیشه‌‌ای پارکینگ تاثیر می‌گذارند. موارد دیگری همچون هزینه نصب درب شیشه‌‌ای و قفل برقی نیز هزینه‌‌ای جداگانه دارند.

درب‌های شیشه‌‌ای پارکینگ از شیشه‌هایی استفاده می‌کنند که کمی مات شده و رنگی هستند. چرا که این شیشه‌ها قابلیت دید ساختمان را می‌کاهند. کاهش دید درون ساختمان موجب افزایش امنیت و زیبایی ساختمان می‌شود. افزون بر همه این‌ها رنگی بودن شیشه‌ها نفوذ نور درون ساختمان را کم می‌کنند.

فروش و اجرای انواع درب شیشه‌‌ای پارکینگ

شرکت‌های بسیاری هستند که اقدام به تولید درب‌های شیشه‌‌ای پارکینگ می‌کنند. هر کدام از این شرکت‌ها ادعا‌های متفاوتی هم دارند. با این حال همه می‌گویند محصولات آن‌ها از سایر برندها بهتر و برتر است. این کار انتخاب را برای مشتریان سخت و آزاردهنده می‌کند. اما ما اینجاییم تا به شما بهترین شرکت فروش و اجرای انواع درب شیشه‌‌ای پارکینگ را معرفی کنیم.

فروش و اجرای انواع درب شیشه‌‌ای پارکینگ

شهر پارتیشن یکی از شرکت‌هایی است که بیش از چند دهه تجربه در زمینه تولید و اجرای درب‌های شیشه‌‌ای پارکینگ دارد. این مجموعه در طی این مدت مشتریان راضی و پروژه‌های بزرگ و شگفت انگیز بسیاری را داشته است. این شرکت مزایای بسیاری را به مشتریان خود ارائه می‌کند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

ایده و خلاقیت در میان تولیدات این مجموعه موج می‌زند. پارتیشن‌های شیشه‌‌ای و درب‌هایی که در این مجموعه تولید می‌شوند با الهام از موارد گوناگون و همگام سازی آن‌ها با شرایط فضا ساخته می‌شوند. در تولید این محصولات، کاربردی بودن، زیبایی و خلاقیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سرعت در اجرای درخواست‌های شما یکی دیگر از مزایایی است که این مجموعه به شما ارائه می‌کند. تولید و اجرای درب شیشه‌‌ای پارکینگ اگر به این مجموعه سپرده شود، در کمترین زمان ممکن و براساس مواردی همچون متراژ درب انجام می‌شود. از سوی دیگر هزینه‌‌ای که این مجموعه دریافت می‌کند، نسبت به بسیاری از شرکت‌ها، معقول به نظر می‌رسد.

شرکت‌های بسیاری هستند که ادعای ارائه بهترین مشاوره رایگان پیش از خرید را دارند. اما این تنها شهر پارتیشن است که به شما اجازه داده تا به طور مستقیم با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. کافی است با شماره های موجود در سایت شهرپارتیشن تماس حاصل فرمایید. همچنین در سایت شهر پارتیشن مزایای پارتیشن شیشه ای را ذکر کرده ایم.

 

نوشتن دیدگاه