یکشنبه 29 ارديبهشت 1403
بهترین درب اتوماتیک شیشه ای

درب، اولین و مهمترین وسیله برای حفظ امنیت هر بنایی به شمار می آید. به کمک درب ها ورود و خروج افراد محدود خواهد شد. در ابتدا درها تنها از جنس چوب ساخته می شدند، ولی امروزه علاوه بر چوب درب هایی از جنس فلز، پلاستیک و حتی شیشه نیز وجود دارد. درب های شیشه ای در کنار ظرافتی که دارند، از استحکام بالایی نیز برخوردار هستند. تکنولوژی ساخت درب ها به قدری پیشرفت پیدا کرده که امروزه به صورت اتوماتیک نیز ساخته می شوند، اما بهترین درب اتوماتیک شیشه ای کدام است و چه ویژگی هایی دارد؟ برای آشنایی با فاکتورهای بهترین درب اتوماتیک شیشه ای و انواع پارتیشن شیشه‌ای ما را تا پایان این مطلب از سایت شهرپارتیشن همراهی نمایید.

بهترین درب اتوماتیک شیشه ای چه ویژگی هایی دارد؟ 

درب های شیشه ای اتوماتیک در انواع مختلفی در بازار یافت می شوند که هر یک از آن ها طراحی و خصوصیات منحصر به فردی دارند. از این رو لازم است قبل از خرید درب اتوماتیک شیشه ای، شرایط محیطی که برای آن درب می خرید را نیز در نظر داشته باشید. سپس با توجه به موارد مختلف و ویژگی های هر یک از درب ها بهترین آن را انتخاب کنید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که همیشه گران قیمت ترین درب اتوماتیک بهترین آن نیست، بلکه بهترین درب اتوماتیک شیشه ای برای هر کس متغیر است. در واقع دربی بهترین خواهد بود که تمامی نیازهای شما را رفع کند و متناسب با آن باشد. با این حال در ادامه به معرفی انواع درب شیشه ای خواهیم پرداخت و ویژگی های هر یک را بازگو خواهیم کرد. همچنین در سایت شهر پارتیشن مزایای پارتیشن شیشه ای را ذکر کرده ایم.

بهترین درب اتوماتیک شیشه ای چه ویژگی هایی دارد؟ 

درب شیشه ای اسلایدینگ

از جمله درب های شیشه ای اتوماتیک می توان به درب شیشه ای اسلایدینگ اشاره کرد. این درب در دو صورت تک لته و دو لته وجود دارد که حرکت آن به صورت ریلی است. از این رو این درب را برای محیط های کوچک توصیه می کنند. حرکت کشویی این درب ها حسی خوب را نیز القا خواهد کرد.

درب تلسکوپی

از جمله درب های پرطرفدار درب شیشه ای اتوماتیک، درب تلسکوپی است که ظاهری شبیه به اسلایدینگ دارد. البته این درب ها فضای بیشتری را نسبت به درب اسلایدینگ برای عبور و مرور افراد ایجاد می کند.

درب اتوماتیک سوئینگ

درب اتوماتیک سوئینگ متفاوت از درب های تلسکوپی و درب اسلایدنیگ طراحی شده است. در واقع این در برخلاف دو در دیگر به صورت کشویی باز نمی شود. در واقع باز و بسته شدن این در به صورت بازویی است.

درب شیشه ای گرد

درب های شیشه ای گرد از جمله زیباترین و محبوب ترین درهای اتوماتیک شیشه ای است که بیشتر در ورودی های ساختمانی های لاکچری و مجلل دیده می شود. این درها حالتی قوسی دارند که به تجملاتی تر شدن سازه های مجلل کمک می کند.

بهترین درب اتوماتیک شیشه ای چه ویژگی هایی دارد؟ 

درب اتوماتیک کشویی فریم لس

این درهای توسط یراق آلات مخصوص به غلطک هایی متحرک وصل می شوند. این درها به گونه ای متصل خواهند شد که هیچ فشاری به شیشه وارد نخواهند کرد. این درب ها حاوی مزایای بسیاری هستند که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • ورود نور حداکثری
  • اشغال فضای کمتر
  • بازشوی بیشتر
  • ظاهر زیبا

برخی از این درب ها حاوی هیچ قابی نیستند که از آن ها در ساختمان های توریستی و تجاری برای جذب بیشتر مشتری استفاده می کنند. این درب ها ابعادی استاندارد دارند. در صورتی که درب اتوماتیک کشویی فریم لس با ابعاد بزرگتر می خواهید، باید آن را سفارش دهید که با توجه به ابعاد مورد نیاز شما طراحی و ساخته شود. هندریل درواقع میله افقی است که اغلب به صورت شیب دار نصب شده است و رفت و آمد از پله ها را راحت تر می کند. اطلاعات بیشتر درباره هندریل را در شهرپارتیشن بخوانید.

معرفی بهترین برندهای درب اتوماتیک شیشه ای

معرفی بهترین برندهای درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای زمانی گزینه ای ایده آل خواهند بود که کیفیت بالایی داشته باشد. همچنین برای تهیه آن از مواد مهندسی شده درجه یکی استفاده شده باشد. برای این که دربی با کیفیت تهیه کنید، توصیه می کنیم به فروشگاه های معتبری مانند شهر پارتیشن مراجعه نمایید. این فروشگاه در تلاش است که بهترین برندهای درب شیشه ای اتوماتیک را با قیمتی مناسب ارائه دهد. برخی از این برندها به شرح زیر هستند:

  • افرا درب
  • سنا درب البرز
  • تکسان در هگمتانه
  • درب معتقد
  • پرشین در
  • یکتا در

کلام آخر

درب اتوماتیک شیشه ای در سال های اخیر مشتریان بسیاری پیدا کرده است، چرا که ویژگی هایی منحصر به فرد را در کنار ظاهری زیبا عرضه می کند. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه شهر پارتیشن مراجعه نمایید. این فروشگاه اینترنتی امکان تعیین قیمت محصول مورد نیاز شما را به صورت آنلاین دارد.

 

نوشتن دیدگاه