یکشنبه 29 ارديبهشت 1403
درب ورودی شیشه ای ساختمان

درب ورودی شیشه ای ساختمان یا هر یک از انواع درب های ورودی اولین قسمت از ساختمان هستند که روی افرادی که قرار است وارد ساختمان شوند تاثیر می گذارند. هنگامی که یک ساختمان دارای درب ورودی بسیار شیک و لوکس باشد، قطعاً تصور افرادی که قرار است وارد ساختمان شوند از نمای داخل منزل هم تغییر می کند؛ بنابراین استفاده از متریال لوکس و ویژه مانند، شیشه برای ساخت و اجرای درب شیشه های منازل تاثیر بسزایی بر دکوراسیون و نمای ساختمان و آپارتمان خواهد داشت. درب ورودی شیشه ای ساختمان با نام پارتیشن شیشه ای شناخته می شود. این درب ها دارای قاب های ظریف فلزی بوده و یا بدون قاب طراحی و اجرا می شوند. امکان هماهنگ کردن درب شیشه ای ورودی ساختمان با رنگ دیوار، مبلمان و سایر قسمت های ساختمان وجود دارد. درب ورودی شیشه ای ساختمان را می توان در ابعاد و سایزهای مختلف برای مکان ها و فضا های متفاوت طراحی و اجرا کرد. انواع درب های شیشه های ورودی برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای مطب وجود دارد. استفاده از درب ورودی شیشه ای ساختمان دارای مزایای بسیاری است که در ادامه این مطلب از سایت شهرپارتیشن بیشتر در رابطه با آن ها صحبت می کنیم. برای کسب اطلاعات در رابطه با پارتیشن اداری شیشه ای می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. هندریل درواقع میله افقی است که اغلب به صورت شیب دار نصب شده است و رفت و آمد از پله ها را راحت تر می کند. اطلاعات بیشتر درباره هندریل را در شهرپارتیشن بخوانید.

درب شیشه ای ورودی منزل و جذابیت آن ها در دکوراسیون

درب شیشه ای ورودی منزل و جذابیت آن ها در دکوراسیون

درب شیشه های ورود منزل باعث جذابیت نمای ساختمان شده و بر طراحی دکوراسیون و زیبایی ساختمان تاثیر بسزایی دارد. همانطور که می دانید درب های شیشه ای به راحتی این امکان را فراهم می کند که نور طبیعی به داخل ساختمان و آپارتمان نفوذ کند. همین امر باعث می شود تا فضا بسیار دلنشین و دلباز تر جلوه کند. به همین خاطر از نظر زیبایی و جذابیت این درب ها بسیار خاص و منحصر به فرد هستند. امکان ایجاد طراحی روی شیشه درب ورودی و یا استفاده از شیشه های تزیینی نیز وجود دارد. درب شیشه های ورودی منازل، هم به صورت ثابت طراحی می شود هم به صورت متحرک و هم به صورت چرخشی، درب های شیشه ای ورودی منازل که به صورت معمولی هستند با توجه به سلیقه و فضای ساختمان مورد نظر، طراحی و اجرا می‌شوند. این درب ها غیر اتوماتیک هستند و به صورت دستی باز می شوند، اما امکان طراحی و اجرای درب شیشه های ورودی ساختمان به صورت ریلی، کشویی، اتوماتیک و چرخنده نیز وجود دارد. درب هایی که به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند، انواع مختلفی دارند و می‌توان با استفاده از نظر کارشناسان در مجموعه هایی که در زمینه ساخت انواع درب شیشه ای فعالیت می کنند یکی از انواع درب های ورودی را انتخاب کرد. همچنین در سایت شهر پارتیشن مزایای پارتیشن شیشه ای را ذکر کرده ایم.

نمونه کارهای درب ورودی شیشه ای ساختمان

نمونه کارهای درب ورودی شیشه ای ساختمان

نمونه کارهای درب ورودی شیشه ای ساختمان در وب سایت شهر پارتیشن موجود می باشد. درب های شیشه ای ورودی ساختمان برای انواع ساختمان های مسکونی بزرگ، ساختمان های ویلایی، شرکت ها، ساختمان های اداری و تجاری و ... مورد استفاده قرار می گیرد. می توان از انواع شیشه های شفاف، شیشه های قوسی شکل، شیشه های مشجر، ساده و برای پارتیشن شیشه ای طرح دار از شیشه های طرح دار برای ساخت و طراحی این نوع از درب ها استفاده کرد. برخی از درب های شیشه ای فریم لس بوده و برخی دیگر فریم دار هستند. بیشتر برای درب های شیشه ای که ورودی لابی ساختمان قرار گرفته اند از شیشه استیند گلس استفاده می شود. ولی بسیاری از درب های شیشه ای از شیشه های شفاف و بزرگ ساخته شده اند. معمولاً ساختمان هایی که دارای درب شیشه ای هستند از نظر معماری و طراحی ساختمان، نمای لاکچری و بسیار شیکی دارند. همانطور که اشاره کردیم درب شیشه ای مزایای بسیاری دارد. با استفاده از این پارتیشن های شیشه ای علاوه بر زیبایی نمای ساختمان، نیاز به هزینه تعمیر و نگهداری زیادی ندارید. درب شیشه ای اگر اتوماتیک باشد به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود و در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی خواهد شد. به همین خاطر هزینه های شما کمتر می شود. تمیز کردن درب های شیشه ای ورودی ساختمان بسیار ساده تر است و امکان شستشوی راحت آن ها وجود دارد.
اگر برای ساختمان های مسکونی خود نیاز به طراحی و اجرای درب شیشه ای دارید می توانید با کارشناسان مجموعه شهر پارتیشن تماس بگیرید و با توجه به فضای منزل خودتان یکی از انواع درب های شیشه ای را انتخاب نموده و سفارش خود را ثبت کنید. درب شیشه ای معمولاً با توجه به سلیقه مشتری و فضای مورد نیاز انتخاب می‌شود، اما انواع مدل های مختلفی از این نوع پارتیشن شیشه ای طراحی و اجرا می‌شود. انتخاب از بین مدل های مختلف با توجه به اینکه مجموعه شهر پارتیشن تنوع محصولات بسیار بالایی دارد، برای مشتریان امکان پذیر شده است.

 

نوشتن دیدگاه