دوشنبه 28 ارديبهشت 1403
درب شیشه ای کشویی دستی │ قیمت درب شیشه ای کشویی دستی

درب های شیشه ای به دلیل ظاهر ساده و زیبایی که دارند امروزه بسیار محبوب و پرکاربرد هستند. این درب ها در انواع مختلف مانند درب کشویی دستی، درب کشویی اتوماتیک، درب لولایی دستی، و درب لولایی اتوماتیک تولید و در بازار عرضه می شوند. درب های کشویی نسبت به درب لولایی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. چراکه باز و بسته شدن این درب ها راحت تر بوده و فضای کمتری را نیز اشغال می کنند.
درب کشویی دستی هزینه کمتری نسبت به درب های اتوماتیک داشته و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است. این درب ها در مکان های عمومی از جمله: ادارات، بانک ها، و برخی فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند؛ هرچند برای مکان های پر رفت و آمد مانند بانک و بیمارستان، استفاده از درب های شیشه ای کشویی اتوماتیک رایج تر است. درب کشویی دستی همچنین در ساختمان های مسکونی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. ظاهر شیک و زیبای این درب ها در کنار مقاومت بالایی که دارند، سبب افزایش کاربرد این درب ها در منازل شده است. درب های شیشه ای قابلیت شستشو با آب را داشته و به راحتی تمیز می شوند. این درب ها برخلاف درب های چوبی و فلزی، در مقابل آب و رطوبت حساس نبوده و همین امر نیز سبب افزایش کاربرد آنها در منازل شده است. درب کشویی دستی در ساختمان های مسکونی به عنوان درب بخش هایی مانند بالکن، کمد های دیواری، و کابین دوش حمام مورد استفاده قرار می گیرد.
درب شیشه ای دستی معمولا از شیشه سکوریت تولید می شود. این شیشه از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به راحتی آسیب نمی بیند. شیشه سکوریت همچنین عایق صدا است و تا حد زیادی از آلودگی صوتی جلوگیری می کند. مزیت دیگر این شیشه ها، عایق بودن آنها در برابر گرما است. این امر سبب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شود. درب های شیشه ای به خوبی نور را از خود عبور داده و فضای داخل را روشن می کنند. این ویژگی درب های شیشه ای سبب روشن شدن و افزایش زیبایی محیط شده و مصرف برق را نیز کاهش می دهد. درب ورودی شیشه ای ساختمان را می توان در ابعاد و سایزهای مختلف برای مکان ها و فضا های متفاوت طراحی و اجرا کرد. انواع درب های شیشه های ورودی برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای مطب وجود دارد. شهر پارتیشن به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولید کنندگان انواع اتاقک و پارتیشن با شیشه سکوریت در نظر دارد شما را با این فضاهای مدرن و شیک و کاربری بی‌نظیرشان آشنا کند. برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با انواع پارتیشن شیشه‌ای و اجرای پارتیشن شیشه ای و خرید پارتیشن شیشه ای می توانید به سایت شهرپارتیشن مراجعه کنید. 

درب شیشه ای کشویی دستی

درب شیشه ای کشویی دستی

همانطور که می دانید، درب شیشه ای کشویی به صورت افقی روی یک ریل حرکت می کند و نیاز به فضای زیادی ندارد. بنابراین، این نوع درب برای محیط هایی که مشکل کمبود فضا دارند گزینه مناسبی محسوب می شود. خوب است بدانید که درب شیشه ای کشویی دستی در دو نوع فریم دار و بدون فریم، طراحی و تولید می شود. درب های کشویی فریم دار معمولا روی یک ریل استیل و یا آلمینیومی حرکت می کنند. اما درب کشویی بدون فریم همانطور که از نام آن مشخص است، نیاز به هیچ گونه فریمی ندارد.
طراحی درب کشویی دستی باتوجه به محیط و سلیقه ی مشتری می تواند متفاوت باشد. این درب ها به صورت یک دهنه و دو دهنه قابل طراحی و نصب هستند. درب های کشویی دو دهنه این قابلیت را دارند که همزمان از دو طرف باز و بسته شوند. یعنی با کشیدن یک دهنه به سمت چپ یا راست، دهنه ی دیگر درب نیز در جهت مخالف حرکت می کند. همچنین درب های کشویی دستی می توانند به گونه ای طراحی شوند که هنگام باز یا بسته کردن یکی از دهنه ها، دهنه ی دیگر درب ثابت مانده و حرکت نکند.
درب شیشه ای دستی علاوه بر سادگی و ظاهر زیبایی که دارد، هیچ گونه صدایی تولید نمی کند و باز و بسته شدن آن به هیچ وجه آرامش شما را برهم نمی زند. با وجود تمام مزایایی که راجع به این درب ها ذکر کردیم، قیمت این درب ها مناسب بوده و باتوجه به کارکردی که دارند، استفاده از این درب ها بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت درب شیشه ای کشویی دستی

قیمت درب شیشه ای کشویی دستی

در حالت کلی قیمت درب کشویی دستی یا ساده، با توجه به جنس شیشه و تجهیرات به کار رفته در نصب درب مانند: دستگیره، قفل و... محاسبه می شود. همانطور که ذکر کردیم شیشه سکوریت رایج ترین شیشه ی مورد استفاده در این درب هاست که به دلیل مقاومت و ایمنی بالایی که دارد، قیمت آن نیز کمی بیشتر است.
قیمت درب شیشه ای دستی باتوجه به متراژ مورد نظر شما نیز متفاوت است. هرچه ابعاد و اندازه درب شیشه ای دستی بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود. درب شیشه ای دستی نیاز به موتور، سنسور حسگر، قفل برقی، ریموت و باتری نداشته و به همین دلیل قیمت آن از درب کشویی اتوماتیک کمتر است. بنابراین، برای مکان های کم رفت و آمد، درب شیشه ای دستی مناسب تر بوده و از نظر اقتصای نیز مقرون به صرفه تر است.
اگر قصد خرید درب شیشه ای دستی برای فروشگاه یا منزل خود دارید، بهتر است قبل از خرید از مشاوران شهرپارتیشن کمک گرفته و با آگاهی کامل اقدام به خرید کنید. همچنین می توانید با تهیه این درب ها از تولیدکنندگان آن، در هزینه های خود صرفه جویی کرده و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

نوشتن دیدگاه