دوشنبه 28 ارديبهشت 1403
انواع پارتیشن

پارتیشن یکی از مهمترین محصولاتی است که با استفاده از مواد اولیه مختلف و با جنس های گوناگون تولید و روانه بازار می‌شود و برای بهینه سازی فضا مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن در انواع مختلفی همچون پارتیشن شیشه ای اداری در بازار موجود است که افراد می توانند انواع متنوع آن را با توجه به نیاز و سلیقه خود خریداری کنند. انواع پارتیشن برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و در برخی از موارد درون پارتیشن ها به خوبی نمایان است در حالی که در برخی دیگر از موارد امکان مشاهده درون پارتیشن برای افراد وجود ندارد. انواع پارتیشن شیشه ای متحرک، رنگی و ساده برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن کشویی شیشه ای و کانکس شیشه ای وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به انواع پارتیشن بپردازیم به همین دلیل برای انتخاب بهتر و اگر به دنبال خرید و اجرای پارتیشن شیشه ای هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

 

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای همانطور که از نامش پیداست به نوعی از پارتیشن گفته می شود که با استفاده از شیشه تولید و روانه بازار می شود. این محصول در انواع متنوع در بازار قابل خریداری است که به صورت کلی می توان انواع مختلف آن را در چهار دسته جداگانه قرار داد:

پارتیشن شیشه ای شفاف: پارتیشن شیشه ای شفاف به نوعی از پارتیشن گفته می‌شود که در آن از شیشه های بی رنگ و کاملا شفاف استفاده شده است و درون پارتیشن به خوبی پیداست. به صورت کلی می‌توان گفت این محصول بیشترین استفاده را در میان پارتیشن های شیشه ای دارد.

پارتیشن شیشه ای مات: پارتیشن شیشه ای مات به نوعی از پارتیشن گفته می‌شود که با استفاده از طرح های مختلف روی شیشه درون پارتیشن به صورت کامل پوشانده شده است و درون آن مشخص نیست. استفاده از شیشه مات در این پارتیشن ها باعث می شود افراد تمرکز بیشتری روی کارهای خود داشته باشند و به علاوه فضایی خصوصی برای انجام کارها در اختیار افراد قرار می دهد. انواع پارتیشن شیشه ای مات در شهرپارتیشن قابل اجرا است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شهر پارتیشن تماس بگیرید.

پارتیشن شیشه ای رنگی: به نوعی از پارتیشن گفته می‌شود که در آن از شیشه‌های با رنگ های مختلف صورتی، آبی، سبز و غیر استفاده می شود. خریداران این محصول می توانند با خرید رنگ های مختلف شیشه به لطافت بیشتر فضا کمک کنند و فضایی کاملاً دلباز و مطابق با دکوراسیون داخلی محل مورد نظر شان داشته باشند.

پارتیشن شیشه ای سندبلاست: در این پارتیشن ها از شیشه های شفاف استفاده شده است اما روی برخی از نقاط شیشه ها طرح های مختلف انداخته می شود. شیشه های به کار رفته در این نوع پارتیشن معمولاً در میان خود دارای طرح‌های مختلفی هستند که علاوه بر زیبا سازی آنها باعث می شود فضای داخلی پارتیشن خصوصی تر باشد.

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی

به انواعی از پارتیشن ها که در تولید آنها از فریم آلومینیومی استفاده می شود پارتیشن آلومینیومی گفته می شود.‌ در تولید انواع مختلف این محصولات معمولا از آلومینیوم های کاملا ضد زنگ استفاده می‌شود که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند.
پارتیشن آلومینیومی با دارابودن کیفیت بالا مشتریان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد و در اکثر موارد افرادی که به دنبال خرید پارتیشن شیشه هستند سعی می‌کنند انواعی از این محصول را خریداری کنند که دارای فریم و بدنه آلومینیومی باشد.
پارتیشن آلومینیومی در انواع مختلف ثابت، متحرک، تک جداره و دو جداره در بازار قابل خریداری است که مشتریان مختلف می توانند بنا بر نیاز و سلیقه خود انواع متفاوت آن را سفارش دهند.

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن mdf به نوعی از پارتیشن گفته می شود که در آن از بدنه ای با جنس ام دی اف استفاده می شود. پارتیشن ام دی اف ممکن است در بخشی از خود دارای ام دی اف باشد و در سایر بخش‌ها از شیشه استفاده شده باشد و یا ممکن است در تمامی قسمت ها از جنس ام دی اف استفاده شود.
برای مثال فکر کنید در ورودی خانه شما مستقیما رو به سالن باز می شود و هیچ حایلی بین در و سالن وجود ندارد، در این گونه موارد می‌توان از پارتیشن ام دی اف برای درست کردن های استفاده نمود به گونه‌ای که زمانی که بیرون از خانه ایستاده‌اید امکان مشاهده درون سالن وجود نداشته باشد.
یکی از مهمترین مزایای استفاده از پارتیشن mdf این است که این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و به علاوه رنگ های متنوع آن به افراد این اجازه را می‌دهد که مطابق با میل و سلیقه خود از رنگ های مختلف استفاده نمایند.
امروزه با پارتیشن ام دی اف بیشتر در رنگ سفید مورد استفاده قرار می گیرد و افراد از رنگ سفید آن بیشترین استقبال را می‌کنند اما رنگ قهوه ای نیز مشتریان زیادی دارد. افرادی که به دنبال خرید پارتیشن ام دی اف در رنگ های خاص هستند می‌توانند به صورت مستقیم از تولیدی ها اقدام به ثبت سفارش نمایند تا رنگ خاص پارتیشن ام دی اف مختص به آنها تولید شود.

پارتیشن شیشه و آلومینیوم

پارتیشن شیشه و آلومینیوم

پارتیشن شیشه و آلومینیوم محصولی است که در آن هم از شیشه و هم از آلومینیوم استفاده شده است و معمولاً قاب و فریم آن از جنس آلومینیوم است و در قسمت های میانی از شیشه استفاده شده است. در برخی از موارد برای افزایش کیفیت محصول مکان بیشتری به آلومینیوم اختصاص داده می‌شود و تنها در قسمت های میانی شیشه وجود دارد. یکی از مهمترین مشکلاتی که در مورد این پارتیشن ها با آن روبرو هستیم این است که به دلیل استفاده از آلومینیوم در آنها استفاده از نور طبیعی خورشید در آنها تا حدود زیادی کاهش پیدا می‌کند و افراد نمی توانند از نور طبیعی خورشید بهره ببرند، اما این مورد را می‌توان یک مزیت نیز دانست زیرا استفاده از پارتیشن شیشه و آلومینیوم فضایی کاملا خصوصی برای افراد ایجاد می کند که امکان مشاهده درون آن از بیرون وجود ندارد.
این نوع پارتیشن را می توان در انواع مختلف ثابت و متحرک خریداری نمود، اما یکی از مشکلاتی که در مورد پارتیشن شیشه و آلومینیوم متحرک با آن روبه رو هستیم این است که این محصول ممکن است وزن بالایی داشته باشد و به همین دلیل انواع متحرک آن به راحتی قابلیت جابجا کردن نداشته باشند و افراد در هنگام جابجا کردن با مشکلات مختلف و زیادی روبرو شوند.
شما عزیزان می توانید انواع پارتیشن را در سایت شهرپارتیشن مشاهده کرده‌ و پارتیشن مد نظر خود را به راحتی با چند کلیک سفارش دهید و در مقصد مورد نظر خود تحویل بگیرید.

نوشتن دیدگاه